سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه تعویض روغن هیدرولیک فرمان


دستگاه تعویض روغن هیدرولیک فرمان (POWER STEERING FLUID OIL EXCHANGER)

در مبادله مایعات برقی فرمان ، مایع قدیمی تخلیه می شود. سپس سیستم با مایع تازه پر می شود. توصیه سازنده را بررسی کنید که ماشین یا کامیون شما چند بار به این سرویس احتیاج دارد. به زبان ساده ، مایع فرمان برقی هدایت اتومبیل شما را آسان می کند. به غیر از این ، کارشناسان پیشنهاد می دهند که مایعات فرمان فرمان را از هر دو سال به هر 100000 مایل تغییر دهید ، بنابراین با یک مکانیک معتبر مشورت کنید ، که می تواند در بهترین زمان ها برای تغییر مایع فرمان برقی برای وسیله نقلیه شما را راهنمایی کند. اگر چرخ شما چرخش "سخت" و خشک شده باشد ، ممکن است به مایع فرمان برقی نیاز داشته باشید. فرمان بلند: فرمان نباید صدایی ایجاد کند. لحظه ای که متوجه شدید صدای فرمان شما زیاد است ، وقت آن است که سطح مایع فرمان برقی را در وسیله نقلیه خود بررسی کنید. رنگ اصلی مایع فرمان برقی ، قرمز یا صورتی است تا آنها را از سایر مایعات موجود در خودرو متمایز کند. باید شروع به نگرانی کنید وقتی رنگ مایع فرمان تغییر می کند.

علائم فرمان سفت 

  • هر زمان چرختان را بچرخانید ماشین شما سر و صدا می کند.
  • فرمان اتومبیل شما کند پاسخ می دهد.
  • فرمان اتومبیل شما سفت است.
  • هنگامی که کلید را می چرخانید ، اتومبیل شما صداهای لرزاننده ایجاد می کند.

رانندگی با فرمان سخت و سفت می تواند خطرناک باشد. وقتی مایعات خیلی کم می شود ، چرخ شما نمی تواند به درستی بچرخد به دلیل کمبود آب انرژی دهنده به چرخ شما. دلایل دیگری که چرخ شما به درستی نمی چرخد می تواند به دلیل آسیب دیدگی کمربند یا نشت احتمالی باشد. با مجهز شدن خودروها به سیستم فرمان هیدرولیک و استفاده از روغن هیدرولیک در سیستم هدایت و فرمان خودرو ها لزوم تعمیرات و نگهداری در این قسمت افزایش می یابد. بسته به نوع ماشین روغن هیدرولیک فرمان در پریودهای زمانی خاصی باید تعویض شود. این دستگاه با متصل شدن به ورودی و خروجی مخزن هیدرولیک فرمان عملیات شستشو و تعویض روغن هیدرولیک فرمان را به خوبی انجام می‌دهد. به منظور کنترل فرمان خودرو که از عوامل مهمی می باشد، روغن هیدرولیک فرمان هر چند وقت یک بار به کمک دستگاه ساکشن روغن موتور خودرو تعویض می گردد.

مزایای استفاده از تعویض روغن هیدرولیک فرمان

  • سهولت کار
  • فرمان نرمتر - با اتمام این فرایند ماشین شما نرمتر از مایعات لزج قدیمی حرکت می کند
  • پمپ فرمان هیدرولیک را سالم نگه می دارد.
  • خدمات شستشوی مایعات برقی فرمان به نظم کارکرد مناسب بخشهایی از سیستم فرمان ، از جمله پمپ فرمان برقی کمک می کند.
  • افزایش عملکرد سیستم فرمان هیدرولیک
  • کمک به بهبود عملکرد سیستم هدایت و فرمان خودرو

بارزترین و در عین حال مهمترین علامت برای تشخیص کمبود مایع فرمان این است که چرخاندن چرخهای شما مشکل است. این امر می تواند هنگام رانندگی مشکلاتی ایجاد کند و خطرناک باشد ، خصوصاً اگر به طور ناگهانی هنگام رانندگی اتفاق بیفتد. اگر در عملکرد سیستم فرمان تفاوت محسوسی مشاهده کردید ، پیشنهاد می کنیم میزان مایع فرمان برقی را در وسیله نقلیه خود بررسی کنید. در صورت عدم واکنش مناسب ، ممکن است مشکلات بیشتری در مورد وسیله نقلیه خود ایجاد کنید. با این اوصاف ، سطح پایین مایعات فرمان می تواند به دلیل نشت باشد. برای بررسی اینکه آیا سطح پایین مایعات در اثر نشت ایجاد شده است ، بررسی کنید که آیا مایعات از طریق شلنگ خارج شده است یا خیر. اگر نشتی وجود داشته باشد ، جایگزینی آن با مایعات بیشتر فقط یک رفع مشکل برای کوتاه مدت است.