سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه جک چهار ستون (FOUR POST LIFT)

 

دستگاه جک چهار ستون (FOUR POST LIFT)

وسیله ای که اتومبیل ها را بین طبقات مختلف ساختمان منتقل می کند یا ماشین را به صورت مکانیکی بالا می برد. این نوع بالابر باعث می شود وسیله نقلیه بر روی دو باند قرار گرفته و توسط لاستیک های آن بلند شود. مزیت این بالابر دسترسی کامل آنها به قسمت زیرین خودرو است. جک چهار ستون برای بارگیری و قرارگیری وسیله نقلیه بسیار راحت تر است. باند های چهار بالابر پست ، رانندگی را فقط بر روی بالابر برای اپراتور آسان می کند. کابلهای بالابر با مسیریابی از بلوک سیلندر هیدرولیک از طریق باند نیروگاه به هر پست متصل می شوند و سپس توسط یک سری قرقره ها به هر پایه توزیع می شوند. کابل ها بار بالابر را حمل می کنند و آن را به طور مساوی در هر ستون توزیع می کنند. بار را سیلندر ، کابل ها ، ضربدرها ، ستون ها و باندها تحمل می کنند. جک چهارستون فضای بسیار بیشتری از بالابر دوستون می گیرد. بالابر دو ستون اتومبیل را "بالاتر" در یک گاراژ سقف کوتاه می شود. این به این دلیل است که مجموعه های چهار چرخ زیر چهار بازوی بالابر آویزان هستند (وسیله نقلیه توسط قاب بلند می شود). بالابر چهار پست آسان تر برای بارگیری و قرارگیری وسیله نقلیه است. دستگاه جک چهار ستون نیز برای وسایل نقلیه سنگین تر و برای نگهداری طولانی مدت گزینه ایمن تری محسوب می شود. هر بالابر اتومبیل ساخته شده توسط یک تولید کننده معتبر باید از سخت ترین استانداردهای ایمنی پیروی کند ، دارای گواهینامه ALI باشد و توسط یک متخصص نصب شود. قبل از نصب بالابر اتوماتیک ، گاراژ شما به فضای کافی احتیاج دارد. اندازه گیری های معمول برای بالابر اتومبیل چهارستون 103 اینچ طول و 173 اینچ طول است.

قطعات تشکیل دهنده جک چهار ستون

پاور پک

چهار ستون اصلی

صفحات لغزنده عقب

جک تودلی چرخ آزاد کن

صفحات بالا بر خودرو از چرخ ها

سیستم های بکسل جهت تراز کردن

صفحات ترن تیبل جهت میزان فرمان

مجموعه سیلندر هیدرولیک و پیستون ها

اهرم های بازویی متصل به زیر صفحات بالا بر

مجموعه قفل کن های ایمنی و آزاد کن های قفل

مجموعه رمپ ها جهت رفتن خودرو روی جک 4ستون

ملاحظات خرید

پارکینگ منزل

برای بسیاری از افرادی که برای گاراژ خود آسانسور اتومبیل می خرند ، توانایی ایجاد فضای پارکینگ در خانه بیشتر چیزی است که به آن علاقه دارند. امکان پارک یک وسیله نقلیه در زیر وسیله نقلیه دیگری که روی بالابر اتومبیل قرار دارد یک پیشنهاد جالب برای هر کس است که از داشتن وسایل نقلیه بیشتر از آنچه گاراژ آنها در خود جای داده خسته شود. برای این نوع استفاده ، بالابر 4 پست گزینه ایده آل است. تقریباً هر 4 بالابر اتومبیل برای این منظور خاص طراحی شده اند ، در حالی که فقط 2 مدل پست برای استفاده به عنوان بالابر پارکینگ توصیه می شود. ستون های پشتیبانی برای بالابر 2 پست در محلی است که وسیله نقلیه بلند می شود. باز کردن درها و سوار شدن در اتومبیلی که در زیر بالابر 2 اتومبیل پارک شده دشوارتر است. از آنجا که 4 پست پست آسانسور در چهار گوشه بیرونی وسیله نقلیه پارک شده در زیر آسانسور قرار دارد ، انسداد های جانبی مسئله ای نیست.

راحتی و سهولت استفاده

بالابر مخصوص اتومبیل نوعی بالابر "درگیر کننده قاب" است که از دو بازوی فلزی برای تحمل وزن خودرو استفاده می کند. اشکال دستگاه آسانسور دو ستون این است که هنگام استفاده صحیح از آنها ، فضای خطای کمتری وجود دارد. شما باید نقاط بالابر مناسب را به درستی مشخص کنید ، که ممکن است از وسیله نقلیه به وسیله دیگر متفاوت باشد. اساساً ، این بدان معناست که 2 دستگاه آسانسور پست هنگام استفاده از آنها به دقت و دقت بیشتری نیاز دارند. راحتی و سهولت استفاده دو عامل در مقایسه 4 آسانسور اتومبیل در مقابل 2 آسانسور پست است که در آن حالت غیرقابل انکار وجود دارد. اشتباه نکنید ، هر بالابر اتومبیل مستلزم رعایت ایمنی هنگام استفاده است. با این حال ، دستگاه جک چهار ستون اتومبیل اساساً شما را ملزم می کند که فقط وسیله نقلیه خود را بر روی سکوی بالابر رانندگی کنید. با پشتیبانی هر چهار چرخ از وزن خودرو ، هیچ حدس و حدتی صرف نمی شود و اطمینان حاصل کنید که وسیله نقلیه کاملاً در یک راستا قرار گرفته است تا با خیال راحت بلند شود.

ملاحظات ایمنی

نیازی نیست که شما یک نابغه فیزیک باشید تا درک کنید که بالابر جک چهار ستون اتومبیل که دارای دو برابر تعداد ستون بیشتر از بالابر جک دو ستون است ، ثبات بیشتری را ایجاد می کند. این عامل ، همراه با سادگی نسبی استفاده از بالابر 4 پست ، دلیل بزرگی است که آنها برای برخی از صاحبان خانه گزینه جذاب تری هستند. این به راحتی به آنها آرامش بیشتری می دهد. 4 دستگاه آسانسور پست نیز برای وسایل نقلیه سنگین تر و برای نگهداری طولانی مدت گزینه ایمن تری محسوب می شود. هر بالابر اتومبیل ساخته شده توسط یک تولید کننده معتبر باید از سخت ترین استانداردهای ایمنی پیروی کند ، دارای گواهینامه ALI باشد و توسط یک متخصص نصب شود. تعمیر و نگهداری منظم بالابر اتومبیل نیز مهم است. هر بالابر اتومبیل دوستون و چهار ستون باید دارای نوعی ویژگی قفل ایمنی و احتمالاً ویژگی محدود کننده جریان هیدرولیک باشد. همچنین برای جلوگیری از غلتیدن وسایل نقلیه از جلو یا عقب سکوی بالابر ، هر 4 بالابر پست نیز شامل شوک چرخ جلو و عقب خواهند بود.

سهولت نصب

از آنجا که ایمنی هنگام کار با بالابر از اهمیت بالایی برخوردار است ، نصب آن قطعاً نباید یک پروژه DIY باشد ، مگر اینکه واقعاً بدانید که چه کاری انجام می دهید. نصب آسانسورهای اتومبیل نیز به دلیل وزن آنها دشوار است (یک بالابر مخصوص اتومبیل 4 پست می تواند از 1800 تا 2500 پوند وزن داشته باشد). یک نصب کننده آسانسور آسانسور اتومبیل می داند که چگونه کف گاراژ شما را بازرسی کند تا مطمئن شود بتن به اندازه کافی ضخیم است و نمی تواند وزن قابل توجهی را تحمل کند. داشتن یک دال بتونی به ضخامت 4-5 اینچ به طور کلی توصیه می شود. هر 2 بالابر اتومبیل پست باید لنگر بیاندازند و یک نصب کننده قبل از قرار دادن لنگرها باید شرایط کف را همراه با محل شکاف ها و درزهای کف در نظر بگیرد. به دلیل پایداری بهتر ، اکثر 4 بالابر پست نیازی به لنگر ندارند. همچنین وقتی صحبت از کار برق برای نصب بالابر اتومبیل می شود ، باید بدانید که چه می کنید. بسیاری از بالابرهای اتومبیل از موتور 110 ولت استفاده می کنند که به راحتی با سیستم های الکتریکی مورد استفاده در بیشتر گاراژها کار می کند.

هزینه

با بالابرهای معمول پایین تر و مواد کمتری که در ساخت آنها استفاده می شود ، دستگاه جک دو ستون کمی ارزان تر از دستگاه جک چهار ستون است.

هنگام تنظیم بودجه بالابر اتومبیل خود چند نکته را در نظر داشته باشید:

تکالیف خود را انجام دهید و یک مارک آسانسور معتبر و معتبر انتخاب کنید.

مارک های ارزان قیمت آسانسور ممکن است به استانداردهای سختگیرانه سازنده تاسیس شده بالابر پایبند نباشند.

مبلغ اضافی که برای یک آسانسور چهارستون اتومبیل هزینه خواهید کرد ، برای راحتی بیشتر و تطبیق پذیری بیشتر ارزش آن را دارد.

بلند کردن و پایین آوردن وسیله نقلیه با بودجه ممکن است مدت زمان بیشتری طول بکشد و هنگام انجام این کار بلندتر کار کنید.

وزن وسیله نقلیه ای که بلند می کنید بر میزان هزینه ای که برای بالابر اتومبیل می پردازید تأثیر می گذارد.