سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پمپ فشار قوی کارواشی

 

پمپ فشار قوی کارواشی

کارواش یا شستشوی خودکار تاسیساتی است که برای تمیز کردن نمای بیرونی و در بعضی موارد فضای داخلی وسایل نقلیه موتوری استفاده می شود. شستشوی اتومبیل می تواند به صورت خود سرویس ، کاملاً خودکار و یا با سرویس هایی باشد که وسیله نقلیه را می شویند. همچنین ممکن است رویدادی باشد که افراد برای شستن اتومبیل خود توسط داوطلبان به عنوان روشی برای جمع آوری پول برای مقاصدی پرداخت کنند. با راحتی مدرن کارواش های اتوماتیک ، ممکن است به سختی به خاطر بسپاریم که صنعت همیشه با تکنولوژی بالا نبوده است. گرچه ، کارواش های تجاری دیگر قبل از آن بود ، اولین کارواش نیمه اتوماتیک در ایالات متحده اولین بار در سال 1946 آغاز به کار کرد و از آنجا ، این صنعت هم از نظر اندازه و هم از نظر پیچیدگی رشد کرده است.

در حالی که انواع مختلف شستشوی اتومبیل وجود دارد ، بیشتر آنها در دسته های زیر قرار می گیرند:

بالابر کارواش ، جایی که اتومبیل ها بر روی یک سکوی بالابر قرار می گیرند که می تواند برای شستن زیر اتومبیل استفاده شود.

امکانات شستشوی ماشین دستی ، جایی که وسیله نقلیه توسط کارمندان شسته می شود.

امکانات سلف سرویس که به طور کلی با استفاده از سکه انجام می شود ، جایی که مشتری شستشو را انجام می دهد ، از جمله "جت شویی" تحت فشار. اتوماتیک های درون خلیج از یک ماشین لباسشویی و خشک کن اتوماتیک تشکیل شده اند که روی یک وسیله نقلیه ثابت به عقب و جلو می چرخند - که اغلب در ایستگاه های سوخت و محل های شستشوی مستقل دیده می شوند.

شستشوی تونل ، که با استفاده از یک نوار نقاله وسیله نقلیه را از طریق یک سری مکانیزم های تمیز کننده ثابت حرکت می دهد. 

کارواش شیمیایی که به کارواش بدون آب نیز معروف است ، از مواد شیمیایی برای شستشو و صیقل دادن سطح اتومبیل استفاده می کند. ادعا می شود که یک روش شستشوی ماشین سازگار با محیط زیست است. برای جلوگیری از آسیب دیدن رنگ فقط برای اتومبیل هایی با تجمع خاک سبک توصیه می شود.

کارواش های بخار از یک جت بخار و حوله های میکرو فیبر استفاده می کنند ، برخی از آنها شامل تزریق مواد شوینده است. شستشوی اتومبیل بخار معروف به منشا Korea کره جنوبی است ، به ویژه به دلیل داشتن محلول های ضدعفونی کننده و تحرک ، در آسیا ، خاورمیانه و اروپا به عنوان یک محلول شستشوی ماشین سازگار با محیط زیست با سرمایه گذاری کم ، محبوبیت ویژه ای داشته است.

کارواش های سیار که اغلب به عنوان سیستم جزئیات متحرک نیز استفاده می شوند ، مخزن آب پلاستیکی دارند و از واشر فشار استفاده می کنند. بعضی اوقات این سیستم ها روی تریلر ، کامیون یا وانت نصب می شوند. به طور کلی این اپراتورها همچنین یک ژنراتور برای راه انداختن فروشگاه خالی ، بافرها و ابزارهای دیگر نیز دارند. یک پمپ فشار قوی کارواشی می تواند خیلی سریعتر و عمیق تر از جدول لوله شلنگ روسازی کند و آب بسیار کمتری مصرف می کند. شستشوی اتومبیل ها با واشر فشار باعث افزایش کیفیت کارواش می شود و بار دیگر آب بسیار کمتری مصرف می شود که نتیجه آن شستشوی روزانه اتومبیل های بیشتر است.

پمپ اشپک

این کار کمی شبیه پمپ آب زیرزمینی دستی است - فقط به جای دست شما با موتور الکتریکی (یا موتور گازی) با سرعت زیاد هدایت می شود. هنگامی که موتور پمپ را به یک طرف می کشد ، از شیر آب وارد می شود. هنگامی که پمپ را از طرف دیگر هل می دهد ، آب با یک جت فشار بالا خارج می شود. پمپ سه پیستون در سری پمپ های NP & P موجود است. سری NP با طراحی جمع و جور و محفظه محرک آلومینیوم مشخص می شود ، در حالی که سری P با محفظه محرک چدن قرمز و طراحی کشیده قابل تشخیص است. پمپ های پیستون برای تمیز کردن فشار بالا ، شستشوی ماشین ، رطوبت هوا ، اسمز معکوس ، گرفتگی فاضلاب ، فناوری خودرو ، شستشوی ماشین ، ضد عفونی گلخانه ، تولید فوم PU ، واحدهای اطفا fire حریق ، تاسیسات شستشوی کامیون و قطار ، تاسیسات نظافت صنعتی ، تاسیسات بنتونیت ، تمیز کردن و استخراج CO2.

پمپ های اشپک سری P در انتهای شافت آزاد ، با ساخت شافت توخالی یا با جعبه دنده تقلیل موجود هستند. پمپ های بزرگ P به صورت اختیاری با خنک کننده روغن یکپارچه در چرخ دنده در دسترس هستند. یک واشر فشار معمولی یا دارای یک موتور گازسوز یا موتور مجهز به برق است که پمپ آب را تأمین می کند. پمپ آب تولید شده از یک شلنگ باغ را تسریع می کند تا فشار زیادی ایجاد کند. واشر به یک شلنگ با فشار بالا متصل شده است.

واشرهای فشار برای تمیز کردن سطح و خلاص شدن از آلودگی و آلودگی به مقدار زیادی آب متکی هستند. در مقایسه با یک شلنگ معمولی باغ ، آب یک واحد شستشوی فشار می تواند در مدت زمان کوتاهی هرگونه کثیفی را پاک کند. بیشتر اوقات ، واشرهای فشار متوسط در هر دقیقه حدود هشت گالن آب (GPM) مصرف می کنند.

شستشو و تمیز کردن دامپر ، اتوبوس و کامیون به دلیل اندازه وسایل نقلیه کار سختی است. نمی توان آنها را به راحتی تمیز کرد. واشر قدرت فشار اتومبیل سنگین سازنده PressureJet برای تمیز کردن اتوبوس و کامیون. دامنه فشار از فشار 30 بار تا 140 بار شروع می شود. ما همچنین می توانیم فشار را تا 170 بار ارائه دهیم. واشر و پاک کننده های فشار اتومبیل دو تفنگ نیز به عنوان سیستم استاندارد در دسترس هستند.

مراکز حرفه ای کارواش انواع خودرو سواری

در این مراکز با توجه به تعدد مراجعه کننده نیاز است که از تجهیزات کاملاً حرفه ای آلمانی استفاده شود تا درهزینه های سرباری نظیرکارگر، آب، برق و شوینده ها صرفه جویی شود و با توجه به آلودگی زیست محیطی که در شهرهای بزرگ ایران مانند گرد و خاک توام با چربی و آلاینده های چسبناک دیگر برروی سطوح بدنه، شاسی، داخل گلگیرها موجود میباشد. بنابراین شستشوی با آبگرم خصوصاً درفصل سرما امری ضروری است و قطعاً باعث تمیزکنندگی بیشتر خودرو شده و رضایت مشتری بدست خواهد آمد. ما با اطمینان و قاطعانه میگوییم که هیچ پمپ کارواشی بجز SPECK آلمان قابلیت کاربرد ابگرم 70 درجه را در ایران ندارد و درصورتیکه اقدام به استفاده آبگرم در پمپهای ایتالیایی موجود در بازار ایران را بکنید قطعاً استهلاک قطعات آب بندی، پکینگ های فشار و اورینگ های داخل سرسیلندر پمپ افزایش می یابد که این منجر به افزایش هزینه های سرباری اضافی برای مدیریت مجموعه و خروج پمپ از چرخه سرویس دهی میباشد که موجب کاهش سود ماهیانه سایت کارواش می گردد. لطفاً محاسبه هزینه های فوق پمپ های آبسرد را که بجای آبگرم استفاده میشود بکنید تا مزایایی پمپ آلمانی برای شما مشخص شود.

متاسفانه یک عامل که هیچگاه از سوی خریداران به آن توجه نمی شود این است که آیا فشار خروجی پمپ همانی است که فروشنده مدعی و روی پمپ پلاک خورده است و آیا فروشنده حاضر است با درجه فشارسنج و نازل استاندارد فشارخروجی مثلاً 200 بار (PRESSURE 200 BAR)را به شما تحویل دهد، یا اینکه برای جبران ضعف فنی پمپ از نازل استفاده می کنند. درحال حاضر اغلب فروشندگان، نازلهای سایز پایین را به مشتریان توصیه می کنند تا فشار عملیاتی پمپ بالاتر برود ولیکن درعمل دارندگان پمپ با استهلاک سریعتر قطعات مواجه می شوند.

برای کسب اطلاعات و مشاوره فنی راجع به مطلب فوق به بخش نازل ما مراجعه کنید. خواشمند است توجه داشته باشید اتلاف وقت مجموعه شما مساوی با از دست دادن پول شما است.

پمپ های پلانجری شرکت اشپک مناسب برای شستشوی آب گرم تا 70 درجه سانتیگراد میباشد و کاربردهای آن بسیار متنوع میباشد. پمپ های Speck مخصوص آبگرم در سه گروه دردسترس شما میباشد که شامل 20 مدل میباشد که هریک با برتری در یکی از پارامترهای میزان مصرف آب، فشار خروجی، سایز الکتروموتورکه نتیجتاً مصرف برق سایت را میتوان مدیریت کرد تا شما قادر باشید درسرمایه گذاری اولیه و هزینه های کارگری، آب، برق، مواد شوینده و دفع فاضلاب مربوطه نهایت صرفه جویی را داشته باشید.